فیلمسازان هالیوود، فیلمبرداران، یوتیوبرها و تدوینگران تلویزیون از آن استفاده می کنند. حتی ایستگاه های خبری، شرکت های طراحی، متخصصان بازاریابی، مدیران تولید، مدیران بازاریابی و طراحان چند رسانه ای از Premiere Pro استفاده می کنند.


آموزش پریمیر

بسیاری از موسسات مرتبط با کلاس درس وجود دارند که دوره‌های آموزشی پریمیر را برای افراد علاقه‌مند ارائه می‌دهند. برخی از افراد ترجیح می دهند در یک محیط کلاس درس سنتی یاد بگیرند که در آن می توانند با دیگران همکاری کنند و از یک مربی که در مقابل آنها حضور دارد سود ببرند. در این کلاس‌ها، افراد می‌توانند از ترکیبی از یادداشت‌های آزمایشگاهی و تمرینی کامپیوتری استفاده کنند تا اصول آموزش پریمیر را بیاموزند و آن‌ها را در پروژه‌های خود به کار ببرند.

بسیاری از دوره های آنلاین برای افرادی که ترجیح می دهند در خانه درس بخوانند در دسترس است. این دوره ها دارای امکانات آموزشی ویدیویی زنده هستند و سایر مطالب آموزشی نیز ارائه می شود. برخی از شرکت‌های معتبر نیز این را از طریق آموزش پریمیر، آموزش‌های ویدیویی و همچنین آموزش‌های آنلاین به کارمندان خود ارائه می‌دهند.

Pro چقدر هزینه دارد؟

این نرم افزار را می توان با قیمت حدود 92 هزار تومان در INR خریداری کرد. اشتراک ماهانه حدود 2000 INR و اشتراک سالانه حدود 16k INR است. قیمت ها برای افراد، مشاغل، دانش آموزان / معلمان و مدارس / دانشگاه ها متفاوت است. به عنوان مثال، دانشجو بودن ویژگی ها، مزایا و قیمت های مقرون به صرفه ای را به شما ارائه می دهد.

معرفی پلاگین های آموزش پریمیر

پریمیر یک ابزار ویرایش ویدیو بر اساس جدول زمانی است که توسط Adobe Systems توسعه و نگهداری می شود. ابزار ویرایش حرفه‌ای ویدیو توسط بسیاری از تلویزیون‌ها، فیلم‌ها، گرافیک‌ها و انیمیشن‌هایی که در استودیوهایشان برای بهبود ویدیوهای کانال، استودیو، تئاتر و غیره استفاده می‌شوند تشویق می‌شود. عناصر زیادی برای کار در پریمیر وجود دارد. سیستم‌های Adobe پلاگین‌ها و ابزارهای شخص ثالث را تشویق می‌کنند تا از طریق یک برنامه، ظرفیت تصویر بیرون از محصول را برای مشتریان افزایش دهند. امروز قصد داریم چند افزونه شخص ثالث را بر اساس کاربرد و اهداف مورد نیاز پروژه ها ببینیم.

6 افزونه برتر آموزش پریمیر

بسیاری از پلاگین های شخص ثالث قانونی را می توان استفاده کرد و به طور رسمی سرگرم کرد. ما قصد داریم در مورد چند افزونه adobe premiere pro و اهمیت استفاده و تاثیر آنها بر کیفیت فایل خروجی و استانداردهای بصری بحث کنیم. استفاده از افزونه ها مزایای زیادی دارد. آنها در زمان و کارایی کاربران برای دستیابی به ویدیوهای خروجی خلاقانه زیبا و چشم نواز صرفه جویی می کنند.

1. تاثیر فیلم

تاثیر فیلم پلاگینی است که برای دریافت انتقال ویدیو با کیفیت بالا استفاده می شود. برای هر دو سیستم عامل مک و ویندوز مناسب است. 2 بسته خدمات در این وجود دارد. کاربردهای متعددی برای استفاده دارد که در زیر ذکر شده است.

Pack1: این یک نمای جدید و کیفیت انتقال ویدیو به همراه چند کنترل قدرتمند روی آموزش جامع پریمیر مانند تاری، فلاش، رنگ، ضربه‌های فشاری و رول برای جابجایی از یک فریم به فریم دیگر را تنظیم می‌کند.

Pack2: همراه با ده انتقال، به نوار ابزار ویرایش ما اضافه می شود و عملکرد GPU را بهبود می بخشد تا بهترین عملکرد را در حین رندرینگ و دریافت خروجی موثر ارائه دهد. این را می توان در تنظیمات شخصی و همچنین برای راه اندازی حرفه ای برای بهبود استانداردهای کیفیت ویدیو تا پایان استفاده کرد.

2. ABSoft

این یکی از پلاگین های خرید آموزش پریمیر است که در پاکسازی و کاهش نویز از فریم های تصادفی کار می کند، کیفیت دانه را بهبود می بخشد. با تداخل آنالوگ است. این شامل تمام فیلترهای موقت جدید و قدیمی برای حفظ دقت و جزئیات است. فایل اصلی امن باقی می‌ماند، و اسناد و ویرایش‌های جدید ایجاد می‌شوند، زیرا کپی‌های جدیدی از آن توسط این فایل اصلی امن خواهند بود. این در ساخت ویدیوی YouTube و پروژه های تولید فیلم و پست تلویزیونی استفاده می شود.

3. Boinx

این مجموعه ای کامل از تنظیمات داخلی برای فیلترهای سه بعدی، کنترل های انیمیشن با طیف گسترده ای از انعطاف پذیری برای کار بر روی یک فیلم است. یک افزونه کاربرپسند برای جابه‌جایی بین چندین پیش‌تنظیم، آن را به کاربردی‌ترین افزونه تبدیل می‌کند. همه ویرایشگرهای ویدیو و کاربران کاربران دوره آموزش پریمیر باید سعی کنند از آن در نیازهای کاری روزانه خود استفاده کنند و تأثیر آن را بررسی کنند.