دانلود پک اسکریپت افتر افکت 2022

کاربر بلاگیکس · 16:16 1401/02/28

دانلود اسکریپت های افتر افکت

اسکریپت در نرم افزار افتر افکت روش های مبتنی بر کد است که به داشتن جریان کاری بهینه هنگام کار با این نرم افزار کمک می کند. اسکریپت های افتر افکت مشابه پلاگین ها عمل می کنند.

در راهنمای ادوبی ذکر شده که ” یک اسکریپت دنباله ای از فرمان ها است که باعث انجام عملیات های مشخصی در  نرم افزار می شود. می توان در اغلب نرم افزارهای شرکت ادوبی برای خودکارسازی کارهای تکراری، انجام محاسبات پیچیده و حتی عملیات هایی خارج از رابط کاربری نرم افزار استفاده نمود. به عنوان مثال می توانید به افتر افکت فرمان دهید لایه های یک کامپوزیشن را مجدداً مرتب کند، منبع متن لایه های متنی را پیدا کند و آن را با متن دیگری جایگزین کند و وقتی رندرگیری به پایان رسید برای شما یک ایمیل ارسال کند.

اسکریپت افتر افکت چیست؟

تفاوت پریست با اسکریپت در این است که در پریست شما می گویید من چه کار کردم و تو همان کار را تکرار کن ولی در اسکریپت ها قضیه فرق می کند. در اسکریپت به افتر افکت می گویی با توجه به شرایط تو این کار را بکن. کار هایی که یک اسکریپت قادر است انجام دهد بسیار گسترده است برای مثال می تواند لایه ای بسازد و یا لایه ای را حذف کند ولی محدودیتی که یک اسکریپت دارد در ساخت پیکسل هاست. هر آنچه که درون برنامه موجود است را می توانید استفاده کنید ولی پیکسلی جدید نمی توانید به نرم افزار اضافه کنید. البته اسکریپت های دیگر از پیش ساخته شده نیز در صورت قرار گیری در یک مسیر مشخص قابل فراخوانی جدید هستند.