ایلاستریتور چیست ؟

ایلاستریتور یک نرم افزار تدوین وکتور محبوب برای طراحی می باشد که اصولا وکتوری که توسط هنرمندان و گرافیست ها استفاده شده است را برای ایجاد تصاویر وکتور دستکاری می کند. تا به حال، آسان ترین راه برای ایجاد و ویرایش تصاویری قابل اندازه گیری برای اینکه آنها را به تصاویری در سایز های مختلف تبدیل کند، استفاده از adobe illustrator است. ما می توانیم طرح هایی را در اندازه های کوچک ایجاد کنیم که می توانند با کیفیت های بالا چاپ شوند.

دوره جامع آموزش ایلوستریتور

در این دوره آموزش ایلوستریتور آشنا می شوید که ادوبی ایلاستریتور (Adobe Illustrator) به معنی تصویرگر یک برنامه‌ی نرم افزار برداری است که برای طراحی در کامپیوتر به کار می‌رود. و یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای طراحی و ویرایش به صورت برداری می‌باشد، که کار کردن با آن مشابه کار کردن با نرم‌افزارهایی پیکسلی مانند فتوشاپ است. این نرم‌افزار ابزار طراحی قدرتمند جهت خلق آثار وکتور و افکت‌های گرافیکی به همراه براشهای متفاوت و ابزار کنترل رنگ که در این نسخه کامل تر شده به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات Adobe را در اختیار طراحان قرار می‌دهد.

بازار کار ایلاستریتور

در حال حاضر شما میتوانید پس از فراگیری مباحث و سرفصل های آموزش ایلوستریتور مقدماتی تا پیشرفته و با در اختیار داشتن یک رزومه عالی و قوی، فرصت های شغلی خودتان را زیاد کنید. تمام آنچه که باید از کار با ابزارهای نرم افزار ایلاستریتور بدانید در کلاس آموزش عصرنخبگان فراخواهید گرفت. پس در واقع میزان درآمد شما از این رشته کاملا به سطح توانایی و خلاقیت شما بستگی دارد. تنها چیزی که برای کسب مهارت لازم دارید تمرین و تکرار بیشتر است. همراه کلاس پیش بروید تا مشکل حل نشده ای برایتان باقی نماند. شما میتوانید از این مهارت خود برای همکاری با شرکت ها به صورت تمام وقت، پاره وقت، پروژه ای و یا دورکاری استفاده کنید. در ادامه به چند مورد از فرصت های شغلی در ارتباط با ایلاستریتور اشاره میکنیم.

یادگیری آموزش ایلوستریتور در آکادمی گرافیستار

دوره ایلوستریتور گرافیستار، از سایر آموزشگاه‌های ارائه‌دهنده این دوره ساعات کوتاه‌تری دارد. این نکته نشان از بازده بالای کلاس‌های عملی و تعاملی اینورس است. در دوره ایلوستریتور، با تشخیص مدرس، حداقل دو جلسه صرفاً به کارگاه پرداخته می‌شود. در این دو جلسه هنرجویان به خوبی مهارت‌ها و فنون را به آزمایش گذاشته و به رفع اشکال می‌پردازند. این زمان‌بندی دقیق نشان از برنامه‌ریزی اصولی، هدفمند و دقیق دارد. دوره آموزش ایلوستریتور، علاوه بر آموزش حرفه‌ای و کاربردی، چشم‌اندازی از انتخاب‌های آینده برای هنرجویان فراهم می‌کند. این چشم‌انداز کمک می‌کند هنرجویان راه آینده خود را راحت‌تر و زودتر شناسایی کنند.

 

پریمیر چیست؟

این نرم افزار قادر به ایجاد جلوه‌های صوتی و تصویری در فیلم‌ها است و سرعت ویرایش صدا را بالا میبرد. کاربران زیادی در سرتاسر دنیا برای استفاده‌های شخصی و یا حتی صنعتی از آموزش پریمیر ۲۰۲۱ استفاده میکنند و این نرم افزار یکی از پرکاربردترین‌ها در زمینه‌ی طراحی گرافیک است. کسی که بتواند با پریمیر خوب کار کند و مسلط باشد بدون شک میتواند در بازار گرافیک حرفی برای گفتن داشته باشد و از تخصص خود درامد خوبی کسب کند؛ که البته لازمه‌اش گذاراندن دوره آموزش پریمیر است تا گرافیست با همه‌ی فوت و فن‌ها آشنا باشد و متخصص و حرفه‌ای در بازار گرافیک موفق عمل کند.

درباره دوره جامع آموزش پریمیر

نرم افزار قدرتمند پریمیر (Adobe premiere) نرم افزاری برای ادیت و تدوین فیلم است که در اکثر شرکت های فیلم سازی، آتلیه ها و سایر موسساتی که با ادیت فیلم سر و کار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار این امکان را به کاربر می‌ دهد تا با به کارگیری امکانات و تکنولوژی های ویرایشی ویدیوهای متفاوت با فرمت های گوناگون را به صورت حرفه ای ویرایش کند. مونتاژ انواع فیلم ها و ساخت میکس های زیبا از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی است. مدرسه هنری ایده برگزار کننده دوره تدوین در نرم افزار پریمیر است.

آموزش تدوین فیلم با پریمیر

بر اساس ماهیت پریمیر و زمینه کاری تدوین ویدیو در پریمیر، این دوره بسیار پولساز است و در صورت تسلط به آموزش Premiere، میتوانید درآمد ماهانه بالایی را تنها با مشاهده همین دوره کسب کنید. شما می توانید پس از گذراندن اولین فصل های این دوره، وارد بازارکار و شوید و به مرور به دانش خود اضافه کنید. دوره جامع پریمیر دارای پروژه های عملی و تمرین های متعدد و متنوع در زمینه های مختلف تدوین فیلم با پریمیر است که میتواند به شما در یادگیری این آموزش بسیار کمک کند.

در این دوره شما با تمام مباحث، جوانب گوناگون، روش ها و متد‌های مختلف آشنا می‌شوید و می‌توانیم بگوییم برای تبدیل شدن به متخصص پریمیر، مبحث و سرفصل دیگری وجود ندارد که در این دوره ما آن را فراموش کرده باشیم. دوره پریمیر پرو با این سطح از جامعیت و کیفیت برای اولین بار در ایران تولید شده است و به همین جهت میتواند تمایز بی‌نظیری در دانش شما نسبت به سایر متخصصین این حوزه ایجاد کند.

آموزش پریمیر برای چه کسانی مناسب است؟

تمام کسانی‌که به نوعی به حوزه فیلم‌سازی علاقه‌مندند؛ می‌توانند از دوره‌های آموزش پریمیر استفاده کنند؛ اگر به عکاسی و امور گرافیک و یا طراحی علاقه دارید؛

اگر دوست دارید در کنارکار و تحصیل یک شغل پردرآمد داشته باشید؛

و از همه مهمتر خلاقیت و جسارت لازم برای خلق ایده‌های نو را دارید؛

اگر داستان‌گوی ماهری هستید و دوست دارید به داستان‌هایتان، عینیت ببخشید؛

و اگر ویژگی‌های شخصیتی لازم برای تبدیل شدن به یک تدوینگر خوب را دارید؛ با آموزش پریمیر می‌توانید یک قدم به شغل مورد علاقه‌تان نزدیک‌تر شوید.

 

درباره نرم افزار افترافکت

پیش از شروع دوره آموزش افترافکت بهتر است که اطلاعات پایه‌ای و مهم در مورد این برنامه را داشته باشید. نرم افزاری که از زمان معرفی آن، سه مالک مختلف داشته و از زمانی که به دست آخرین مالک آن یعنی ابر قدرت ادوبی داده شده، قوی‌تر از همیشه خود را نشان داده است. نرم افزار افتر افکت Adobe After Effects را در لیست دیگر نرم افزارهای قدرتمند ادوبی از جمله فتوشتاپ، ایلوستریتور، ایندیزاین و پریمیر قرار دارد. محیطی برای ایجاد جلوه های تصویری 2.5 بعدی که محدوده اختیارات و کارهایی که می‌توان در آن انجام داد از حد باور گذشته است. در داخل این نرم‌افزار می‌توان فیلم، انیمیشن، برنامه تلویزیونی و کلیپ ساخت. به بیان بهتر شما در نرم افزار افترافکت می‌توانید به راحتی لایه‌های مختلف ویدیوها و تصاویر را در یک صفحه قرار دهید.

چرا باید در دوره آموزش افتر افکت شرکت کرد

در این دوره ی آموزشی کامل و جامع ، نرم افزار افترافکت بصورت کامل و جز به جز مورد بررسی قرا گرفته و تمامی تکنیک های مربوط به روش های انیمیشن پردازی در افترافکت ، ایجاد موشن گرافیک در افترافکت و اصول های کی فریم گذاری موشن گرافیک ، آموزش های تخصصی و کاربری در زمینه ی ترکینگ افترافکت و خیلی از اصول و قواعد مربوط به ایجاد ایده و خلاقیت با استفاده از ابزار های افترافکت.دراین دوره ی آموزشی شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزار های افترافکت برای ایجاد ایده استفاده کنید ، چطوری پلاگین ها رو میشه به ایده تبدیل کردو برای ایجاد تیزر های تبلیغاتی باید چگونه شروع کرد.