دوره آموزش فتوشاپ صفر تا صد

کاربر بلاگیکس · 18:00 1400/11/30

کدام نسخه فتوشاپ بهتر است؟

 

آیا می خواهید بدانید قوی ترین نسخه Adobe Photoshop برای رایانه شخصی در بالای لیست کدام است؟ دوره آموزش فتوشاپ، برنامه رایج و رایج ویرایش عکس، در انواع مختلفی موجود است که کاربران می توانند از بین آنها انتخاب کنند. در این سناریو، کاربران ادوبی فتوشاپ می توانند نسخه ای را انتخاب کنند که به بهترین وجه نیازهای آنها را برآورده می کند.

شما می توانید برنامه های adobe و طراحی گرافیک را در دوره آنلاین طراحی گرافیک Blue Sky Graphics بیاموزید.

در مورد بهترین نسخه‌هایی که کاربران برای دانلود و به‌روزرسانی انتخاب می‌کنند، بیشتر با توانایی‌های کاربران برای اجرای برنامه و ترجیحات شخصی آنها تعیین می‌شود. کدام نسخه ادوبی دوره آموزش فتوشاپ برای کاربران تازه کار، متوسط، پیشرفته یا سایر کاربران خاص بهتر است؟

https://graphi-star.com/landing/tutorial-photoshop-pack/

 

برای ارائه اطلاعات عمومی به شما، لیستی از انواع فتوشاپ و همچنین توضیحاتی در مورد اینکه چرا باید یک نسخه خاص از برنامه را انتخاب کنید، به شما ارائه می دهیم.

 

نسخه Adobe Photoshop برای رایانه شخصی بهترین است.

 

نسخه CC اولین نسخه بهترین Adobe Photoshop برای رایانه شخصی است. به دلیل نرم‌افزار ویرایش اولیه و اطلاعات، که استفاده از آن‌ها همگی ساده است، این نسخه به عنوان یک نسخه مناسب از دوره آموزش فتوشاپ در نظر گرفته می‌شود. اگر به تازگی با Adobe Photoshop CC آشنا شده اید، می توانید راهنماها را خریداری کنید یا آنها را به صورت رایگان از وب سایت های مختلف وارد کنید.

کدام نسخه فتوشاپ بهتر

 

مجموعه PS Adobe Photoshop دومین پیشنهاد این شرکت است. اگر می‌خواهید نسخه کاربرپسندتر و به‌روزتری داشته باشید، PS بهترین راه است. این به‌روزرسانی تکنیک‌ها و گزینه‌های جدید دوره آموزش فتوشاپ دارد که خواندن آن‌ها ساده است.

 

آیا از نسخه CS6 Extended استفاده کرده اید؟ CS6 Extended به‌عنوان یکی از بهترین نسخه‌های Adobe Photoshop برای رایانه شخصی، به شما این امکان را می‌دهد تا با ویرایش تصویر به کارایی خود ادامه دهید. ویژگی های بیشتری مانند InDesign، Illustrator، After Effects، Acrobat، InCopy، Dreamware، Premiere، Fireworks و غیره دارد. شما می توانید مستقیماً هر یک از آنها را به صورت رایگان از دوره آموزش فتوشاپ صفر تا صد وارد کنید، به این معنی که این نسخه عملکرد کافی برای بهینه سازی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

Adobe Photoshop CS هنوز هم یکی از قوی ترین نسخه های Adobe Photoshop برای کامپیوتر است. برخلاف نسخه CC، سری CS یک برنامه مستقل بدون پیوند به Adobe Creative Cloud است. به گفته کاربران CS، نسخه CS بسیار سریعتر است و رم ندارد. علاوه بر این، این نسخه راه بهتری برای ویرایش تصاویر در اختیار شما قرار می دهد.

 

به روز رسانی بعدی دوره آموزش فتوشاپ که باید به خاطر بسپارید Adobe Photoshop CC 2018 است. چندین مزیت از جمله موارد زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

 

– امکان دسترسی شما به تصاویر لایت روم در فتوشاپ.

- امکان سفارشی سازی فونت متغیر مانند وزن، فاصله، ابعاد نوری، شیب و غیره.

– از جمله ابزار و ترفندهای فراوان

- شامل یک پانل یادگیری و همچنین قابلیت اشتراک گذاری سریع

- کمک به مایکروسافت سرفیس

Photoshop CS3 (Adobe Photoshop)

 

در نهایت، توصیه‌شده‌ترین نسخه برای استفاده، Adobe Photoshop CS3 است که به شما امکان می‌دهد به لطف رابط کاربر پسند نرم‌افزار، در ایجاد و ویرایش تصاویر راحت باشید.

Photoshop و Photoshop CC دو برنامه متفاوت هستند.

 

دوره آموزش فتوشاپ اساسی ترین برنامه ویرایش عکس است. با یک مجوز واحد و یک بار شارژ برای مصرف کنندگان ارائه می شود. مدل های قبلی Adobe Photoshop از سیستم شماره گذاری استفاده می کردند. در اکتبر 2003، Adobe برچسب CS (Creative Suite) را پس از سیزده بار تکرار (با تغییرات قابل توجه) راه اندازی کرد. ادوبی فتوشاپ از زمان آغاز به کار به قدیمی ترین برنامه تبدیل شده است و در طول سال ها با چندین ویژگی بهبود و ارتقا یافته است