در این مجموعه امکان دانلود انواع پروژه آماده پریمیر زیرنویس Lower Third را در دسته بندی های کاربردی جهت زیبا بخشی در تدوین دارید.

 

02-پروژه آماده پریمیر زیرنویس نئون Neon Social Lower Thirds

پروژه زیرنویس نئون یک الگوی درخشان پریمیر است که از برخی از جدیدترین نکات، ترفندها و تکنیک‌ها برای نمایش و بهبود رسانه شما استفاده می‌کند. استفاده از آنها بسیار آسان است، به سادگی تصویر و متن را ویرایش کرده و رندر را فشار دهید. می‌توانید از آن‌ها در ویدیوهای یوتیوب، فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنید. مخاطبان خود را با این انیمیشن با ظاهر پیشرفته و پر انرژی تحت تاثیر قرار دهید.

 

 

04-پروژه پریمیر زیرنویس برای شبکه های اجتماعی Social Media Lower Thirds

پروژه آماده پریمیر زیرنویس یک پروژه گرافیکی متحرک با طراحی خلاقانه و روان است که شامل 10 جایگاه مختلف برای 3 وب سایت رسانه اجتماعی: یوتیوب، فیس بوک و اینستاگرام است. استفاده از آنها بسیار آسان است، به سادگی متن را ویرایش کنید، رنگ ها، موقعیت و مقیاس را تنظیم کنید و رندر را بزنید. می‌توانید از آن‌ها در جعبه‌گشایی، اسکیت‌ها، کلیپ‌های موسیقی، شوخی‌ها، تقلیدها، خودسازی، نحوه انجام کار و ویدیوهای بررسی محصول استفاده کنید.

 

 

07-دانلود پروژه آماده زیرنویس مدرن رنگی Colorful Modern Lower Thirds

پروژه آماده پریمیر زیرنویس مدرن رنگی یک پروژه منحصر به فرد و مدرن است. شگفت انگیز که کار و ارائه شما را تزئین می کند. بینندگان با این ثلث پایینی تمیز و رنگارنگ متوجه نام ها و حرفه های شما خواهند شد. اکنون بخرید و 16 یک سوم پایینی منحصر به فرد، مدرن و رنگارنگ دریافت کنید. این یک سوم پایینی منظم برای نمایش اسلایدها و ارائه ها، ویدیوهای یوتیوب یا فیس بوک، برنامه های تلویزیونی و مصاحبه ها، تریلرها و تیزرها عالی هستند. متن، رنگ، موقعیت را تغییر دهید و یک نمایش فوق العاده دریافت کنید.

 

09-دانلود پروژه آماده پریمیر زیرنویس فصل ها Seasons Lower Thirds

پروژه پریمیر زیرنویس فصل ها یک الگوی مدرن برای با 12 انیمیشن عنوان تمام صفحه پر از انیمیشن و شیک است. همچنین برای راحتی شما، 24 جایگیر برای متن به طور ویژه آماده شده است. این الگو برای ایجاد نمایش اسلاید شرکتی، اطلاعیه رویدادها، مصاحبه ها، نمایش های تلویزیونی، وبلاگ ها و موارد دیگر مناسب است.

 

دانلود پک پروژه آماده پریمیر زیرنویس